Nisan ayında 634 milyon dolar çalındı! Kripto güvenliğinde dengeler neden değişiyor?
0
0

🚨 Nisan 2026’da kripto platformlarından 634 milyon dolar çalındı ve bu dönem son bir yılın en yüksek aylık kaybını getirdi.
🤖 Immunefi’ye göre yeni yapay zeka modelleri, özellikle DeFi açıklarını bulan saldırganların işini kolaylaştırmış olabilir.
🔐 Mitchell Amador, sektörün önündeki üç ila dört yılın kritik olduğunu ve savunmada yapay zeka kullanımının belirleyici olacağını söyledi.
🌉 19 Nisan’daki Kelp DAO saldırısında yaklaşık 116.500 rsETH çekildi ve olay $rsETH’de köprü güvenliğini yeniden tartışmaya açtı.
Devamını Oku:Nisan ayında 634 milyon dolar çalındı! Kripto güvenliğinde dengeler neden değişiyor?
Nisan ayında 634 milyon dolar çalındı! Kripto güvenliğinde dengeler neden değişiyor? yazısı ilk önce COINTURK üzerinde ortaya çıktı.
0
0
Securely connect the portfolio you’re using to start.
