Ethereum whales staan voor het eerst sinds 2019 op verlies
1h ago•
bullish:
0
bearish:
0
Share

Grote Ethereum houders zitten voor het eerst sinds 2019 collectief in de min. Zelfs tijdens de zware marktcrash van 2022 bleven de grootste groep, met meer dan 100.000 ETH op zak, nog winstgevend. Nu staan alle drie de whale categorieën tegelijkertijd op verlies, een situatie die al enkele weken aanhoudt...
Het bericht Ethereum whales staan voor het eerst sinds 2019 op verlies verscheen het eerst op Blockchain Stories.
1h ago•
bullish:
0
bearish:
0
Share
Securely connect the portfolio you’re using to start.





